close

Haven't_Met_You_Yet_cover.jpg

 

 

Lyrics

 

I'm not surprised not everything lasts
世事沒有永恆 我一點都不驚訝
I've broken my heart so many times,
我曾心碎過無數次
I stop keeping track.
我不再回首過去
Talk myself in I talk myself out
反反覆覆地說服自己
I get all worked up and then I let myself down.
對任何事情感到緊張 然後對自己失望透頂

I tried so very hard not to loose it
我百般努力地緊緊抓住 不讓愛失去
I came up with a million excuses
也編造出百萬個藉口來搪塞自己
I thought I thought of every possibility
更思考過任何的可能性

And I know someday that it'll all turn out
我知道 終有一天一切都會開花結果
You'll make me work so we can work to work it out
你將是我的原動力 我們可以讓這一切實現
And I promise you kid that I'll give so much more than I get
我保證 我將奉獻出我所有的一切
I just haven't met you yet
相信我 那只是我還沒遇見你而已

Mmmmm ....

I might have to wait I'll never give up
我也許還需要等待 也絕不會放棄等待
I guess it's half timing
我想這一半只是時間問題
And the other half's luck
另一半則是運氣問題
Wherever you are whenever it's right
不管你身在何處 只要時機到了
You come out of nowhere and into my life
你一定會從某處怦然出現

And I know that we can be so amazing
我們倆一定是最令人羨煞的愛侶
And baby your love is gonna change me
寶貝 你對我的愛將改變我一生
And now I can see every possibility
而現在的我看見了所有的可能性

Mmmmm ......

They say all's fair and in love and war
人們說愛與鬥爭共存於美好事物中
But I won't need to fight it
但我不需要去奮戰爭奪
We'll get it right and we'll be united
我們就會得到愛 並且合而為一

Oh promise you kid to give so much more than I get
我保證 我將奉獻出我所有的一切
I said love love love love love love love .....
我會說我的愛
I just haven't met you yet
只是我還沒遇見你而已
Love love love .....
我的愛
I just haven't met you yet
只是我還沒遇見你而已

 

 

 

Reasons of recommendation

 

     I loved this song before never knew who sang it. I heard this song on the radio, and I thought this is a cute song with great lyrics. This song is lively and optimistic. The singer's voice is attractive.

 

    第一次在廣播上聽到這首歌,還不知道誰唱的當下,就喜歡上這首歌了。這首歌很輕快活撥,歌詞很樂觀很棒,歌手的聲音很吸引人。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    accfive 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()